Wednesday, 24 August 2011

Sambutan Aidilfitri dan Salam Perpisahan..

Assalamualaikum ya sahabat..

Seorang sahabat adalah yang dapat mendengarkan lagu didalam hatimu dan akan menyanyikan kembali tatkala kau lupa akan bait-baitnya.


Nurkilan ini khas utk dormmate ana: Sal, Biha. Adda, Ira, Fazira, Era, Sherin, Zureen,Dayah, Wan, Teak, Iza, Ain, Farah, Farida dan Mimi....




Terima kasih...sukran..thank you..arigato..kamsahamida to all my roommate.. saat ana mencarikkan nurkilan ini...kamu semua ada bersama tapi tak perasaan kott.. almaklum laa ada yg busy mengemas bagasi, ada yg sedang menjamu selera ayam KFC, ada juga yg sedang makan ikan pari..hikhik..tak ketinggalan jugak yg berada dalam mood  lagu raya..lalalala..walau masih 'agak' terlalu awal.. tapi takpa laa kan... ahak ahakkk   SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN..:)


Malam nihh kita makan Besar.. lain dari biasa...hmm.. makan besar nihh bersebab...sebabnya...aihh, nanti laa dulu nk cite...jeng..jeng... berbargai cara kami fikirkan utk suprise kan seorang sahabat ana nihh.. ajak keluar taknak.. ajak g bazaar baru nak.ngeee~~

ok, apa lagi kami pon take action!!! hehe...


Azan pon berkumandang.. solat berjemaah bersama dan berbuka bersama.. sambil makan sambil mengimbau kembali nostalgia di awal perkenalan kita..

kita happy2 together tapi dia sebalik kegembiraan itu terselit sebak di hati menantikan saatnya perpisahan our Mommy, Sal.. kami bukan sesiapa utk menghalang setiap langkahmu namun kami mengharapkan Sal akan selalu bersama di hati-hati kami..walau mungkin akan dipisahkan oleh jarak dan waktu..andai itu berlaku...ingati laa kami adalah sahabat anti utk hari ini...hari esok dan masa hadapan..

Kita bertemu kerana Allah..dan kita berpisah jugak dengan kehendak-Nya.. kita masih akan berjumpakan selepas cuti raya nihh..Insyaallah..




Jangan pernah menyesal
karena pernah mengenalku
aku telah menciptakan hari yang ajaib bagimu
kenang aku dalam langkah yang ceriah
Jangan pernah melupakan
bahwa kita pernah bersenda tawa
mengukir kisah menabjubkan
setelah lelah melepas kerja
Bagiku kamu adalah keindahan
bagimu aku adalah kehebatan
kita selalu hanyut dalam pujian
terhanyut mimpi yang kelak harus terjadi
Kamu pergi dengan langkah haru
dan akan bertemu lagi entah kapan
bungkus pengalaman yang kita kenal
menceritakannya kembali
waktu kita bertemu lagi
sayonara……
kawan yang tidak pernah menjadi kawan
kekasih yang tidak pernah menjadi kekasih
sampai jumpa dengan cerita yang lebih indah
di kemudian hari……….







Tidaklah kita dapat mengenal oranglain melainkan dengan 3 waktu.
Tidak dapat diketahui adakan seorang itu pemaaf melainkan ketika dia marah. Tidak dapat dikenal seorang itu berani melainkan pada waktu berjuang. Tidak dapat dikenal sahabat melainkan waktu kesusahan.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...