Monday, 4 April 2011

family gathering = birthday bertukar majlis tunang??!! what!!

Press confrence~

Ishh2x ni gara2 semalam ad acara keluarga kat rumah..mcm2 perkhabaran tlh tersebar..haha..hajat dihati nak wat kecik je acra makan2 besama keluarga tp plan diubah kpd acara besar bila ramai pulak sedara mara yg lain dtg bekunjung especially keluarga belah mak lah.. kereta beduyun masuk ke perkarangan teratak 'kecil' sy.. ibarat kta org laa.. kecil tapak tangan stu stadium sy tadahkan (hiperbola) hehe..org daa rmai sudi bekunjung mestila kita kne sambutkan?? famili awal yg dtg adlah mak ngah n tok lang atun.. mereka nih dah lme tak dtg ke kg.. sebelum nih mrk dah utarakan hajat nk mkn2 besama saudra mara d rumah mak sy tp tak rmai yg confirmkn..erm...ktenye, sume beresss...mmg beres laa sbb mereka sndri yg mnyediakn santapan dr tangkap ikan hinggalah ke masaknya.. sy?? sy buat air je..(jus avokado)hikhik.. lpas itu rmai adik beradik yg lain turut sma memeriahkan hari istimewa sy..hari semalam adalah BIRTHDAY sy.. hmm..walaupon tak dihidangkan dgn kek 5 tingkat siap dgn pedang emas, sy tetap bersyukur sbb suma bejalan dgn lancar.. lgi pon sy dah besar lahh.. Bayangkan klu sy tiup kek di depan khalayak ramai?? kan malu tuh!! daa besar nak potong2 kek lgi..kan3.
errr..usik mengusik tuh pekara biasa dah dlm famili nh.. truk jugak sy kena usik ngn abg2 n mak..kte ade yg bekenan nk djdkan menantu laa ape laa.. haiiieee.. dah bnyak kali kne sakat cam tu..telinga nih dah kebal..lgi pon daa serik syok sendri nihh..opppsss~klu pempuan boleh kawin 10.. suma sy kawin t..bru tau! hahaha..guro jerpp.. perasan jugak keta2 yg lalu lalang ada yg m'pelahankan knderaan mybe sbb heran yg yg tejadi kat rumah sy nih.. smpai ada yg menyangka sy or mybe abg sy yg bujang tu nak betunang!! tidak!!!! patut laa abg sy yg 'tu; awl2 lgi dah cabutt blik ke maran..takut kne sakat larr tuh...sy jerr kne bertahan..haha..

So, mamarazi, paparazi..semalam xdek sesape betunang okehh?! tunang pon tak merisik pon tak.. hehe.. lambat lgi laa sy nak tunang..al maklumlaa msih xdek calon yg sesuai n xdek calon yg tersenarai lgi..lalala..klu ade jodoh t sy btau semuaaaaaaaaa~ haha

:(  tekilan sbb tak sempat n snap ape2 gambar tuk dimuat turukn...harap ade lgi nanti..

1 comment:

  1. haha.. jah..jah... tu la nasib kita bila dah abis sekolah.. asyik ckp pasal kawin jew... jah bila lagi? x sabar nk panggil 'pak jah'.. hehehe *wink*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...