Sunday, 13 March 2011

hidup di plkn part 1

ble teringat blik...mcm2 dah belaku sepanjang aku telibat dlm PLKN siri 8 2011...susah pyahnya menempa kjayaan dlm pesainagn yg sengit..mne tak nye...ade 4 kompeni agung iaitu ALPHA, BRAVO, CHARLIE, DELTA...

aku kompeni ap??? hah.. jeng jeng...nti aku btau..


mule2 aku masuk..aku sgt tekejut ngn suasana kt kem..ye laa npe pon khidmat negara sure ade peraturan ketat n kawad.. kawan?!! aku expert sket bab mencari kawan sebilik nie..haha( puji sendri lak).. mule2 je kekok jumpe kwn baru tp tak smpai 2 hari dah mcm adik beradik da..member blok sebelah siap labelkan kami cam daa knal lme..makk aiii,punye laa mesranya kami..ade gak part2 aku nangis dlm toilet ble tak puas hati..( heh heh).


meh sini kau nak cite psal ape yg mule2 pelatih2 kne wat....first KAWAD..cuak gak aku ble tibe time kne kawad..mne taknye aku mne ada asas kawad...jawapannya aku bedalnye...jurulatih soh kekiri ak ke kiri..ikott je mcm lembu kne cucuk idong..haha
Barisss, bariss sedia! ke kanan lurus!!
hari2 tu je yg aku dengar..huhuu
lpe lak nak cite nak kawad formal ada tatacra tau...mesti lengkap bepakaian full loreng atau half...
best time tu...nampak segak dan bergaya..ecehhcehh
okehh laa...smapai sini dulu nurkilan hamba...
sebelom undur dri, sini nak maklum t ada hidop plkn 2 lak..
nantikannn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...